Ta strona używa cookie i inne technologie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z polityką prywatności.

Zarządzanie i administrowanie 

  • przejmowanie nieruchomości od deweloperów w zarządzanie na podst. art. 18 Ustawy o własności lokali, w tym:
    • przejęcie części wspólnych nieruchomości,
    • przejęcie dokumentacji technicznej nieruchomości: budowlanej, powykonawczej,
    • umów obsługi bieżącej nieruchomości,
    • dokumentacji własnościowej budynku
  • prowadzenie dokumentacji budynku, w tym ewidencjonowanie lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży,
  • sporządzanie planów gospodarczych dla nieruchomości,
  • przygotowywanie uchwał,
  • zawieranie, rozwiązywanie umów z dostawcami mediów oraz umów na ubezpieczenie nieruchomości,
  • przejęcie obowiązków Administratora nieruchomości od Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • przejęcie dokumentacji technicznej nieruchomości,
  • przejecie dokumentacji eksploatacyjnej budynków i lokali, ,
  • przejęcie dokumentacji księgowej,
  • sprawadzenie prawidłowości i kompletności przejętych dokumentów,,
  • prowadzenie KOB,
  • dokumentacji eksploatacyjnej budynku,
  • informacji o bieżącej konserwacji,
  • korespondencji z związanej z bieżącą obsługą nieruchomości,
  • reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed osobami fizycznymi, prawnymi, urzędami państwowymi, organami administracji samorządowej,
  • przygotowywanie i prowadzenie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • zbieranie i przygotowywanie ofert w zakresie poprawy funkcjonowania Wspólnoty