ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE BUDYNKÓW:

  • przejmowanie nieruchomości od deweloperów w zarządzanie na podst. art. 18 Ustawy o własności lokali, w tym:
    • przejęcie części wspólnych nieruchomości
    • przejęcie dokumentacji technicznej nieruchomości: budowlanej, powykonawczej
    • umów obsługi bieżącej nieruchomości
    • dokumentacji własnościowej budynku
  • prowadzenie dokumentacji budynku, w tym ewidencjonowanie lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży
  • sporządzanie planów gospodarczych dla nieruchomości
  • przygotowywanie uchwał
  • zawieranie, rozwiązywanie umów z dostawcami mediów oraz umów na ubezpieczenie nieruchomości,
  • przejęcie obowiązków Administratora nieruchomości od Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej
    przejęcie dokumentacji technicznej nieruchomości
    przejecie dokumentacji eksploatacyjnej budynków i lokali,
    przejęcie dokumentacji księgowej
    sprowadzenie prawidłowości i kompletności przejętych dokumentów,
  • prowadzenie KOB
  • dokumentacji eksploatacyjnej budynku
  • informacji o bieżącej konserwacji
  • korespondencji z związanej z bieżącą obsługą nieruchomości
  • reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed osobami fizycznymi, prawnymi, urzędami państwowymi, organami administracji samorządowej
  • przygotowywanie i prowadzenie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej
  • zbieranie i przygotowywanie ofert w zakresie poprawy funkcjonowania Wspólnoty